Glad påsk!

Idag är det långfredag. Jag har alltid känt att långfredagen ska vara så deppig jämt, men inte i år! Idag ska jag äntligen träffa min bästa vän. Vi ska åka och shoppa. Ja ni läste rätt, åka. Jag har ju nämligen körkort!!! Herregud när ska jag sluta nämna det för mig själv? Men jag tror inte ni förstår, jag har nog aldrig varit såhär lycklig. Det är det bästa som hänt mig efter att jag träffat rasmus.
Vi ska dock inte shoppa åt oss själva utan till min fina lilla mamma som fyller år på måndag.
Jag är på sjukt bra humör idag och just nu så är livet som allra bäst!
Glad påsk mina vänner!


titta vilken fin mamma jag har!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får vara glad och säga att man har fått körkort.Var stolt över sig själv gumman ; )

2012-04-10 @ 14:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0