Nytt glöd

Förra veckan bestämde sig både jag och Rasmus för att börja träna stenhårt och äta nyttigt och bra. Men nu har både han och jag legat hemma sjuka och inte kunnat träna. Varför är det alltid så? När man ställer in sig på att verkligen börja träna stenhårt så ska kroppen gå och bli sjuk.. Jag är dock frisk nu men inte R.
Jag körde ett riktigt jobbigt pass på gymet i måndags. Tränade ben och rumpa. Herregud säger jag bara. Träningsvärken har aldrig varit värre. Jag hade planerat att träna idag men jag känner att det bara får bli en powerwalk. Älskling är ledig idag också så om ett tag ska jag möta upp honom för en lunch på hörnet, deras goda kycklingsallad lockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0