Söndag

Ligger i sängen just nu och pluggar. Jag är dock typ klar med allt plugg tills imorogn men jag vill förbättra det lite. Har både skriflig inlämning imorgon samt två redovisningar men det kommer jag att klara. En sak som jag stör mig på är att alla är lediga imorgon förutom min skola. Det är valborg och dag före röd dag, kan vi inte få ta det lugnt då?

Idag har jag dock en planerad och rolig dag framför mig. Nu ligger jag som sagt och pluggar. Om ett tag ska jag och R ta en promenad till centrum för att leta efter en rosa fluga som han ska ha på sig på balen det kommer blli så fint om vi nu hittar det. Efter det ska jag träffa bästis och hennes systersson. Vi ska leka och äta på Mcdonalds, riktigt länge sen jag åt där så idag blir det onyttigt. Sen hade jag faktiskt tänkt att träna, vet dock inte vad och ifall gymmet erbjuder något pass. Annrs får det väl bli cykling hemma eller en lång promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0