Hej från Dalarna!

Godmorgon! Vi befinner oss just nu i en stuga uppe i dalarna. Förra veckan befann vi oss i skåne och Danmark. Shit vad jag reser märkte jag nu. I början av sommaren deppade jag ihop pga en oplanerad sommar, Men nu har jag redan hunnit vara på landet, Göteborg, Skåne, Danmark och nu Dalarna och om 3 veckor åker vi till Malta. Herregud, hinner ju aldrig vara hemma men vet ni vad? Det gör ingenting, för det är så otroligt skönt att bara lämna Stockholm och få lite miljöbyte.  Kan ni förstå att när alla småbarn börjar gymnasiet igen i Augusti och mina vänner börjar högskolan så åker vi till Malta en vecka och blir superbruna och slappar? Det är så underbart! 
 
Vad bjuder Dalarna på idag då? 
Vi har nyss varit ute på en cykelrunda och promenad runt Ön här. Om en stund ska vi åka till en ställe som heter Relax och fiska. Det är en liten sjö med laxar i, så om vi har tur får vi upp en som vi kan äta till lunch! 
Sen så tänkte vi sola, bada och grilla lite kyckling med grönsaker ikväll. Under denna resa ska jag och R vara nyttiga har vi bestämt. Det har blivit för mycket godis och annat gott under andra resor, så under dessa dagar ute på landet ska vi promenera, cykla, springa och äta kyckling och tonfisk. Hoppas verkligen att vi klarar det nu. Min kropp har ju en tedens att skrika efter godis............ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0