7 Juni

Imorgon tar min fina lilla kille Rasmus studenten. Jag längtar lika mycket som jag gjorde på min. Man blir så lycklig. Vi har iaf fixat hemma hos Gruddarna i några dagar nu. Rasmus ska ju ha mottagning för 50 pers så vi har bakat, städat, möblerat om och köpt presenter. Men nu är det klart.
Imorgon kommer hans klass över hit på champagnefrukost och jag ska agera som fotograf. Jag ska fota dom vid poolen och gräsmattan har jag bestämt, det kommer nog bli fina klassbilder!
Jag har också förberett en fin text till R som jag vill att han ska läsa på sin student. Har dock inte bestämt för mig för om jag ska ge det som ett kort eller om jag ska hålla som ett litet "tal" det återstår att se imorgon. Läste upp det för hans mor för någon stund sen vilket slutade med att hon satt bredvid mig med tårar i ögonen. Det var ju inte meningen! Men jag hoppas att han förstår vad jag verkligen vill säga med texten. Åh min fina älskling! Jag längtar tills jag får se honom imorgon, lycklig och full. Efter det blir det ju självklart slutskivan det ska faktiskt bli jätte roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0