Fredag

Sitter i soffan och tänkte precis på att det redan är fredag. För en vecka sen var det midsommar, tiden går så snabbt så att man inte hinner med. Vad gör jag på dagarna då? Jo idag har jag legat ute och pressat ( och igår med) jag är ju en så kallad blekfis. Hatar Sveriges sommar mer än något annat men struntsamma. Jag har solat lite och på förmiddagen blev jag upphämtad av min älskling då han ville bjuda mig på lunch. Så vi åt på kök & bar. Han har fått ett heltidsjobb så han har det bra. Dock ska han bara jobba några veckor nu i sommar men sen i höst när han inte ska gå i skolan så ska han jobba heltid, min duktiga man. Han ska snart hämta upp mig igen kom jag på, vi ska nämligen till gymmet. Nu var det faktiskt länge sen jag gymmade, har tränat kondition hela veckan vilket är tråkigt! Jag vill ju vara smal men vältränad och det är så jäkla snyggt med smala tighta kroppar om ni förstår. Så jag försöker bygga muskler, men det tar sin lilla tid som Rasmus säger att det ska göra.
 
I helgen har jag och Rasmus planerat in en "Claudia- Rasmus dag". Vi träffas nämligen inte så mycket längre eftersom att han jobbar heltid, jag jobbar och på kvällarna har han handbolls träningar till sent. Och på måndag åker han till Göteborg en vecka för att spela Partillecup. Så denna helg ska vi mysa extra mycket. 
I morgon ska vi dock fira hans bror med deras släkt men det är bara på dagen. På kvällen har vi tänkt att se en sjukt bra film som vi laddat ned. På söndagen ska vi åka och shoppa hade vi tänkt, sen laga en mysig middag bara han och jag hemma hos honom och sen gå på bio. Kommer nog bli super. Vi har även två resor som vi ska på i sommar också. Den 16e juli har vi varit tillsammans 3 och ett halv år så då åker vi upp till Dalarna själva och bara tar det lugnt. Och i augusti åker vi utomlands bara han och jag. Åh va härligt det ska bli. 
Nej nu måste jag sluta längta och börja packa gymkläder! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0