Presentjakt

Godmorgon! Mår mycket bättre idag och har vilat upp mig rejält under helgen. I fredags och torsdagskväll lagade jag och älskling mat tillsammans och köpte med oss lite gott och somnade framför tvn. Igår var vi med vänner hemma hos Rasmus och idag ska jag åka till stan med pappa och bror för att leta studentpresent! Min lilla Rasmus tar studenten på fredag, hur sjukt är inte det? Okej nu låter det som om han är min son, men tänk att första gången jag träffade honom gick han i nian då vi blev tillsammans, och nu går han ut? Och jag måste bara berätta för er hur stolt jag är över honom. Han har kämpat med en väldigt jobbig sjukdom under hela 2011. Många sjukhusbesök vilket har gjort att han missat några prov och redovisningar men otroligt många lektioner. Men Rasmus har en sån stark vilja och kämpar in i det sista och har faktiskt sjukt bra betyg. Han går ut med 20,5 i betyg (just nu) eftersom han inte riktigt vet om han får VG eller MVG i något ämne. Men just nu ligger han på 20,5 och jag är så stolt! Tänk er själva att spendera mesta tiden på sjukhuset och ändå gå ut med toppbetyg, jag kan inte vara annat än stolt.
Ja och det där med studentpresent är ju inte lätt till en kille. Rasmus har en lista med saker han önskar sig, men jag vill ju ge något speciellt. Ska åka in till staden och kika lite, hittar jag ingenting idag så har jag ju hela veckan på mig. Men nu måst jag äta upp och sen börja fixa mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0