29 Maj

Godmorgon! Idag är det tisdag och det innebär att jag äntligen ska hämta upp världens bästa storebror som kommer från Skåne och ska hälsa på sin käre familj här i Stockholm. Det ska bli jätte roligt att få träffa honom eftersom att jag inte har träffat honom sen min födelsedag vilket var över 2 månader sedan. Innan det har jag lite att stå i. Om en timme ska jag träffa Henke för en liten lunch och därefter tänkte jag träna lite. Efter gymmet ska jag och min man fixa till min cykel lite. Jag och Rasmus har fått för oss att cykla överallt vilket är både bra och roligt! Gratis motion och träning och sen är det faktiskt väldigt skönt att cykla överallt, det går ju hur snabbt och smidigt och helst. Jag har blivit lite lat på senaste tiden med träning, jag orkar inte gå till gymmet osv men då är det ju bra att man rör på sig något i alla fall när man cyklar! Men just nu försöker jag få upp motivationen igen och börja träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0