Fredag

Nu är det äntligen helg. Eller det har det ju varit nu i två dagar men det känns inte som det. Igår var vi på sjukhuset med Rasmus hela dagen och idag har jag varit i skolan på ett obligatoriskt semimarium, jätte tråkigt var det om ni skulle vilja veta!
Nu är jag hos Rasmus på sjukhuset eftersom att han fick sova över där inatt och ska tyvärr göra det hela helgen också. Det värsta som finns kan nog vara att sova utan sin älskade, håller ni med? Jag kan på riktigt inte somna ordentligt utan Rasmus, det kännns bara konstigt men jag kanske bara är töntig. Jag saknar honom redan!
I helgen har jag faktiskt några roliga planer. Ikväll ska jag bara ta det lugnt med mamma. Kanske kolla någon film. Imorgon ska vi cykla till sickla och tillbaka hade vi tänkt, får se hur det går. Det ska bli jätte skönt att röra på sig igen. Börjar faktiskt redan känna mig bättre! Och på söndag hade jag tänkt ta med mig pappa ner till Tyresö vallen för att titta på damerna som spelar i allsvenskan, har gjort det ett fåtal gånger nu och det är faktiskt riktigt roligt.
Men nu ska jag pussa lite på min sjuka man innan det är dags att bege sig hem mot Tyresö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0