Hej jag är rastlös

Blogginläggen blir inte så givande och intressanta när jag är sjuk.. Idag är jag på bättringsvägen hoppas jag. Imorse vaknade jag och satt i telefonkö hos läkaren i en timme vilket inte var så roligt klockan sju på morgonen. Sen dess har jag faktiskt sovit hela dagen. Har inte kunnat sitta upp för att jag har varit så slut i kroppen och huvudet. Men nu är jag hur pigg som helst! Ska göra mig en chailatte och planera en lektion för min små sjuor som jag aldrig orkade ta tag i igår. Missar praktiken både idag och imorgon men det är tur att det finns lärare som förstår att man ibland kan bli sjuk. Så denna vecka är det bara skola onsdag eftersom att det är röda dagar i slutet av veckan, skönt!
Nej nu ska jag göra lite nytta. Pussa på min fina man ska jag också göra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0