Sommar sommar sommar

Idag kan det inte ha varit någon som suttit inne hoppas jag. Märkte att det var många ute på promenad/jogging när jag och Rasmus begav oss ut på en powerwalk innan frukost. Vi gick i 1 timme och en kvart om man ska vara exakt vilket var jätte skönt. Jag gick i mina korta träningsshorts och en t-shirt och svettades! Sommaren är snart här känns det som.
Efter promenaden satt jag på balkongen och pluggade tills pappa hämtade upp mig för lite lunch. Lunch på en uteservering i solen med världens bästa pappa tackar man inte nej till.
Sen dess har jag bara suttit och pluggat med min förbaskade skit skoluppgift som inte går att skriva. Den är krånglig, tråkig och allmänt jobbig, usch.

Nu har jag precis ätit middag. Tonfisk+keso+majs blev det, gud så gott det var! Det är typ det nyttigaste man kan äta och gott är det också! Nej nu måste jag försöka plugga innan det är dags att hoppa ned i badet med min älskling som står och ropar.  Kram! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0