Tisdag

Godmorgon! Klockan är snart tio och jag ligger fortfarande i älsklings säng. Skönt med lite sovmorgon. I fredags gick jag upp halv sex och både lördag och söndag åkte jag och Rasmus mamma till sjukhuset tidigt på morgonen för att hälsa på vårt hjärta. Men jag klagar inte. Nu är han hemma igen. Länge hoppas jag.. Han ska dock tillbaka redan på torsdag för att få en behandling men det är bara över dagen.

Idag är jag ledig faktiskt. Det var länge sen jag var ledig och fick sova ut eftersom att jag har praktiserat på en skola i Nacka men även haft skola på Södertörn många dagar nu. Så idag tänkte jag lägga mig ute i gräset i solen och skriva klart min andra uppsats för denna vecka. Är extremt skoltrött just nu men har endast 4 skoldagar kvar innan sommarlov och det kan jag nog nöja mig med.

Nej nu måste jag fortsätta! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0